• 4deea2a2257188303274708bf4452fd

Tubu quadratu in acciaio inox

U tubu quadru galvanizatu hè un tipu di tipu di sezione quadrata cava cù forma è dimensione di sezione trasversale quadrata fatta da striscia d'acciaio galvanizzata laminata à caldu o laminata à friddu o bobina galvanizzata cum'è in biancu, dopu a curvatura è a furmazione à friddu, è dopu a saldatura à alta frequenza.Pipa d'acciaio.O u tubu d'acciaio cavatu in forma di friddu pre-preparatu hè sottumessu à l'operazione di galvanizazione in caldu per ottene un tubu quadru galvanizatu.
I metalli ponu reagisce cù l'ossigenu in l'atmosfera per furmà una film d'oxidu nantu à a superficia.L'ossidu di ferru furmatu nantu à l'azzaru di carbonu ordinariu cuntinueghja à oxidà, perchè a curruzzione cuntinueghja à espansione, è eventualmente i buchi seranu furmati.Questu prutege a superficia di l'azzaru di carbonu per l'electroplating cù pittura o metalli resistente à l'ossidazione, ma sta capa protettiva hè solu una film fina, è se a capa protettiva hè distrutta, l'azzaru sottostante hà da cumincià à arrugginà di novu.Sia chì a pipa d'acciaio inox hè corroduta hè in relazione cù u cuntenutu di cromu in l'acciaio.Quandu u cuntenutu di cromu in l'azzaru righjunghji u 12%, ùn hè micca faciule per esse corroded.

Pipa quadrata galvanizzata à caldo: hè una pipa quadrata fatta di piastra d'acciaio o striscia d'acciaio dopu à crimping è saldatura, è nantu à a basa di sta pipa quadrata, a pipa quadrata hè piazzata in una piscina di galvanizzazione calda dopu una seria di chimica. reazzioni Si forma un tubu quadru.U prucessu di pruduzzione di pipa quadrata galvanizzata in caldu hè relativamente simplice, l'efficienza di a produzzione hè assai alta, è ci sò parechje varietà è specificazioni.Stu tipu di pipa quadrata richiede pocu equipamentu è capitale, è hè adattatu per a produzzione di picculi pruduttori di tubi quadrati galvanizzati

A diffarenza trà u tubu quadru senza saldatura in acciaio inox è u tubu quadru saldatu Tubu quadratu in acciaio inox hè un tipu d'acciaio longu cavu, perchè a seccione hè quadrata, hè chjamata tubu quadru.Un gran numaru di tubi sò usati per u trasportu di fluidi, cum'è l'oliu, u gasu naturale, l'acqua, u gasu, u vapuri, etc. Inoltre, quandu a forza di curvatura è di torsione sò listessi, u pesu hè più ligeru, per quessa hè ancu assai utilizatu. in a fabricazione di parti meccaniche è strutture di ingegneria.Classificazione di i tubi: i tubi quadrati sò divisi in duie categurie: tubi d'acciaio senza saldatura è tubi d'acciaio saldati (tubi cuciti).Sicondu a sezione trasversale, pò esse divisu in tubi quadrati è rettangulari.I largamente utilizati sò i tubi d'acciaio tondi, ma ci sò ancu qualchi semicirculari, esagonali, trianguli equilateri, ottagonali è altri tubi d'acciaio speciale.
I metalli ponu reagisce cù l'ossigenu in l'atmosfera per furmà una film d'oxidu nantu à a superficia.L'ossidu di ferru furmatu nantu à l'azzaru di carbonu ordinariu cuntinueghja à oxidà, perchè a curruzzione cuntinueghja à espansione, è eventualmente i buchi seranu furmati.Questu prutege a superficia di l'azzaru di carbonu per l'electroplating cù pittura o metalli resistente à l'ossidazione, ma sta capa protettiva hè solu una film fina, è se a capa protettiva hè distrutta, l'azzaru sottostante hà da cumincià à arrugginà di novu.Sia chì a pipa d'acciaio inox hè corroduta hè in relazione cù u cuntenutu di cromu in l'acciaio.Quandu u cuntenutu di cromu in l'azzaru righjunghji u 12%, ùn hè micca faciule per esse corroded.

Pipa quadrata galvanizzata à friddu: U principiu di galvanizazione à u friddu hè utilizatu nantu à a pipa quadrata utilizata per fà chì a pipa quadrata hà proprietà anti-corrosione.Differenti da a galvanizazione in caldu, i rivestimenti di galvanizzazioni à freddo sò principalmente usati per l'anti-corrosione attraversu principii elettrochimici.Per quessa, hè necessariu di assicurà chì u polu di zincu hè in pienu cuntattu cù l'acciaio, risultatu in una diferenza di putenziale elettrodu, cusì u trattamentu di a superficia di l'azzaru hè assai impurtante.

Tiles di ramu, tile di lega d'aluminiu-magnesium-manganese, tile di metallu di petra culurita, tile d'acciaio di culore, ecc.è a pipa quadrata galvanizzata in caldo hè una pipa d'acciaio di sezione quadrata cava, chì hè fatta di piastra d'acciaio o striscia d'acciaio.Dopu à una seria di riazzioni chimichi, hè furmatu in un bagnu di galvanizzazioni calda;pò ancu esse furmatu à friddu cù strisce d'acciaio galvanizzate laminate in caldu o friddu, è poi saldate à alta freccia.U prucessu di pruduzzione hè simplice, l'efficienza di a produzzione hè alta, a varietà è e specificazioni sò assai, è l'equipaggiu necessariu hè menu, ma a forza hè generalmente più bassa di quella di u tubu quadru senza saldatura, chì hè u so vantaghju.

Tubu quadratu in acciaio inox

I vantaghji di u tubu quadru galvanizatu in l'ingegneria di a custruzione
1. Durable: In l'ambienti suburbani, u gruixu di l'anti-ruggini galvanizzati in caldu pò esse mantinutu per più di 50 anni senza riparazione;in i zoni urbani o offshore, a strata galvanizzata anti-ruggina pò esse mantinuta per 20 anni senza riparazione.
2. Better reliability: A cumminazzioni trà a strata galvanizzata è l'azzaru hè una cumminazione metallurgica, perchè u zincu diventa una parte di a superficia di l'azzaru, cusì a durabilità di u revestimentu hè megliu.
3. Toughness Stronger: A strata galvanizzata forma una struttura metallurgica speciale, chì pò sustene u dannu meccanicu durante u trasportu è l'usu.
4. Ogni parte di u tubu quadru galvanizatu pò esse galvanizatu, è pò esse prutettu cumplettamente ancu in depressioni, anguli sharp è lochi oculati.
Cons: Caru, richiede un budgetu abbastanza.In a vita, stu tipu di tettu hè stata largamente utilizata in parechji tetti, è hè largamente utilizata in a trasfurmazioni di pavilioni, corridori, edifici antichi, tempii è tetti diversi.Hè relativamente simplice di processà tubi quadrati galvanizzati, ma u funziunamentu di i tubi dopu a furmazione hè statu assai migliuratu.Ùn importa micca a forza o a tenacità, sò assai megliu cà i tubi quadrati ordinali, è a resistenza à a corrosione di l'ambiente oxidativu in l'applicazione di custruzzione di l'ingegneria.In quantu à a so qualità, hè faciule da dì da l'aspettu.

In a casa, u tubu quadru galvanizatu pò esse usatu per fà travi, è pò ancu esse usatu per fà pilastri.Se tenete una terrazza in a vostra casa, vulete fà un conservatoriu.Allora hè a megliu idea di sceglie un tubu quadru galvanizatu d'alta qualità.Perchè ci hè assai umidità in a serra, ogni pruduttu di l'acciaio hè a paura di a ruggine, è u tubu quadru galvanizatu pò risolve stu prublema - l'effettu anti-corrosione è anti-ruggine hè super bonu!

In a decorazione di l'ingegneria, a petra secca appesa in a decorazione di u muru esternu, u supportu di u passaghju di l'edifiziu, u tubu quadru galvanizatu pò ghjucà u rolu di chiglia di luce, tela di supportu, anti-corrosione è anti-ruggine, bella apparenza, è risparmiu di costu, hè simplicemente perfettu. ~

Cundizioni applicabili in l'atmosfera, una passivazione, un densu ossidu riccu di cromu hè furmatu nantu à a superficia di u tubu d'acciaio inossidabile per prutege a superficia è impedisce più re-ossidazione.Questa capa d'ossidu hè estremamente fina, attraversu quale u lustre naturali di a superficia di l'azzaru pò esse vistu, dà à l'acciaio inox una superficia unica.Se a film di cromu hè distruttu, u cromu in l'azzaru è l'ossigenu in l'atmosfera rigenerarà una film passiva, chì cuntinueghja à ghjucà un rolu protettivu.In certi ambienti spiciali, l'acciaio inossidabile falla ancu per via di una corrosione lucali, ma à u cuntrariu di l'acciaio di carbonu, l'acciaio inossidabile ùn falla micca per via di a curruzzione uniforme, cusì l'indennità di corrosione hè senza significatu per i tubi d'acciaio inox.


Tempu di post: 11-Jan-2022