Ci sò cinque tippi basi diinossidabile:indurimento austenitico, ferritico, martensitico, duplex e per precipitazione.
(1) L'acciai inossidabili austenitici ùn sò micca magnetichi, è i gradi rapprisentanti di l'azzaru sò 18% cromu aghjuntu è una certa quantità di nichel aghjustatu per aumentà a resistenza à a corrosione.Iddi sò largamente usatu azzaru qualità.
(2) Ferrite hè magneticu, è l'elementu di cromu hè u so cuntenutu principale, cù una proporzione di 17%.Stu materiale hà una bona resistenza à l'ossidazione.
(3) L'acciaio inossidabile martensiticu hè ancu magneticu, u cuntenutu di cromu hè di solitu 13%, è cuntene una proporzione approprita di carbone, chì pò esse indurita da quenching è tempering.
(4) L'acciaio inox Duplex hà una struttura mista di ferrite è austenite, u cuntenutu di cromu hè trà 18% è 28%, è u cuntenutu di nickel hè trà 4,5% è 8%.Sò assai resistenti à a corrosione di cloruri.Boni risultati.
(5)U cuntenutu cunvinziunali di cromu in l'acciaio inossidabile di precipitazione hè 17, è una certa quantità di nichel, ramu è niobiu sò aghjuntu, chì ponu esse induriti da a precipitazione è l'anziane.
Sicondu a struttura metalografica, pò esse divisu in:
(1)Ferritic steel (serie 400), chromium steel, rapprisintatu principalmente da Gr13, G17, Gr27-30;
(2)Austenitic steel (serie 300), chromium-nickel stainless steel, rapprisintatu principalmente da 304, 316, 321, etc.;
(3)L'acciaio inox martensiticu (serie 200), l'acciaio inossidabile di cromu-manganese, altu cuntenutu di carbonu, rapprisintatu principalmente da 1Gr13, etc.
Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022